بهشت اندیشه

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت بهشت اندیشه


سپاهان درب
آخرین وضعیت وام ازدواج در طرح ضربتی
Iraq may need to justify OPEC fudge: Fuel for Thought
خلاصه بازی سلتاویگو - بایرلوکوزن

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

قیمت طلا پس از ثبات ارزش دلار اندکی افزایش یافت و هر اونس 1244.99 دلار فروخته شد.

در برنامه «نگاتیو» جمعه هر هفته چند فیلم سینمایی روز دنیا از طریق منتقدین بین المللی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. «زندگان را شفا بده / Heal The Living» به کارگردانی کاتل کولیویه و «نگهبانان کهکشان؛ قسمت دوم / Guardians Of The Galaxy Vol. 2» به کارگردانی جیمز گان دو فیلم سینمایی است که این هفته مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. این نقد و بررسی را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می بینید.

شش نیروی پلیس بر اثر انفجار در استان هلمند در جنوب افغانستان جان خود را از دست دادند.

هلاکت «ترکی البنعلی» مفتی ارشد گروه تروریستی- تکفیری داعش در یک حمله هوایی در سوریه تایید شد.

انیمیشن کوتاه «از میان مه / À travers la brume» به کارگردانی تئو بوبونل، ویولین بریات و ماری کلمنس گائوتر، روایت دو برادر است که سعی در شکار موجود افسانه ای میکنند اما مه آن دو را از هم جدا می کند. آن دو نهایتا از دو مسیر مختلف به مقصد یکسانی میرسند. این انیمیشن را در «تابناک» تماشا می‌کنید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اعتقاد دارد دولت باید در ارائه لایحه نظام جامع رسانه‌های همگانی تسریع کند و در آن مسائلی همچون تشکیل سازمان نظام صنفی اهالی رسانه مورد تاکید قرار گیرد.

منابع بحرینی از بازداشت خواهر شیخ «حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین توسط نیروهای رژیم آل خلیفه خبر دادند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با بیان اینکه اختلافات میان فرمانداری و شورای شهر در تعیین نرخ کرایه تاکسی ناشی از نبود مدیریت جامع شهری است،گفت: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد منطقی است.

مقامات گواتمالا اعلام کردند، در پی رانش زمین در غرب این کشور دست کم 11 نفر جان خود را از دست داده و 9 نفر نیز مجروح شدند.

معاون مسافران شرکت راه‌آهن با بیان اینکه در تابستان امسال حدود ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار صندلی ظرفیت برای قطارهای مسافری در نظر گرفته شده است، اعلام کرد: با اضافه شدن صندلی‌های جدید ظرفیت قطار ۱۲ درصد رشد داشته است.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/